مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-11اجتماعي

رشد 37 و 50 درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه های سبزوار و خوشاب


مدیران کمیته امداد سبزوار و خوشاب در گفتگویی جداگانه با خبرنگار فارس از رشد 37 و 50 درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند خبر دادند.

- محمد داورزنی، رییس کمیته امداد سبزوار در گفتگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به رشد بیش از 37 درصدی کمک های مردمی و خیرین در این شهرستان در جشن عاطفه ها اظهار کرد: در سال گذشته خیرین 7 میلیارد ریال کمک کرده بودند که در سال جاری به نزدیک 10 میلیارد ریال رسید.

داورزنی با اظهار اینکه کمک های نقدی و غیرنقدی مردم سبزوار در جشن عاطفه ها، از طریق 30 مرکز نیکوکاری کمیته امداد در سبزوار و با کمک آموزش و پرورش جمع آوری و برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند هزینه شد، گفت: به غیر از کمک های جمع آوری شده از راه جشن عاطفه ها، در قالب طرح مهر تحصیلی نیز هزار و 750 بسته لوازم تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند سبزواری، توزیع شد.

همچنین در همین رابطه حسن خالقی رییس کمیته امداد خوشاب نیز با تشکر از خیرین و نیکوکاران به خبرنگار فارس اظهار کرد: نقدی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب آنها واریز شد.

رییس کمیته امداد خوشاب با بیان اینکه کمک های مردمی همچنان ادامه دارد با تشکر از خیرین اضافه کرد: در سال جاری 6 میلیارد ریال کمک های خیرین با کمک آموزش و پرورش و مراکز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 37 و 50 درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه های سبزوار و خوشاب

رشد 37 و 50 درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه های سبزوار و خوشاب