مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-11سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: مسلمانان نباید از کوچک ترین تلاش برای وحدت دریغ کنند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت، تاکید کرد: امروز هر مسلمانی که خواهان عزت، اقتدار و ایستادگی هم کیشان خود در مقابل مستکبران عالم است نباید از کوچک ترین تلاشی در ایجاد وحدت دریغ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن صدور بیانیه ای به مناسبت هفته وحدت اعلام کرد: وحدت که همواره مورد ملاحظه و دقت پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده؛ به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان ها به ویژه امروز است.

امروز هر مسلمانی که خواهان عزت، اقتدار و ایستادگی هم کیشان خود در مقابل مستکبران عالم است نباید از کوچک ترین تلاشی در این جهت دریغ کند.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَکُونُواْ کَالَّذِینَ تَفَرَّقُواْ وَاخْتَلَفُواْ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْبَیِّنَاتُ (سوره آل عمران 105) سلام و درود حق بر پیام آور نور و رحمت، رسول مهربانی، معلم نیک خویی و نیک سرشتی و طبیب دواری که جانها به شمیم روح افزا و دل ها به نفس جانفزایش زنده و بشریت به نور معرفتش دوباره جان گرفت.

اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی و برترین درسنامه و روش زندگی برای نجات بشریت از گمراهی و ظلم و اسارت است، که توسط آخرین پیامبر الهی صلی الله ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: مسلمانان نباید از کوچک ترین تلاش برای وحدت دریغ کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: مسلمانان نباید از کوچک ترین تلاش برای وحدت دریغ کنند