مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-11سياسي

غرق شدن 12 نفر از ابتدای امسال در اردبیل


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: متاسفانه به جهت عدم توجه به هشدارهای ایمنی از ابتدای امسال تعداد 12 نفر بر اثر غرق شدن در تاسیسات آبی و آبگرم های استان جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، علی حیدری صبح امروز در جلسه کمیته حقوقی اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون 14 مورد غرق شدگی در مناطق مختلف استان ثبت شده که از این تعداد 10 نفر در منابع آبی از جمله رودخانه ها، مخازن آبی پشت سدها و کانال های آب و 2 نفر در آبگرم ها جان خود را از دست داده اند و 2 نفر نیز با انجام عملیات نجات و اقدامات پزشکی به موقع از مرگ نجات یافته اند.

وی افزود: در فصل گرما تعدادی از مردم بدون توجه به هشدارها و اطلاعیه ها در سدها و تاسیسات آبی شنا می کنند و این امر همواره با خطرهای جانی و احتمال غرق شدن همراه بوده است.

 بیشترین تعداد غرق شدگی در کانال مغان مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: کانال مغان با ثبت هفت مورد غرق شدگی بیشترین آمار مرگ در تاسیسات آبی استان را به خود اختصاص داده است.

شنا نکردن در منابع آبی بهترین توصیه به شهروندان است وی با بیان اینکه شنا نکردن در منابع آبی مختلف بهترین و ایمن ترین توصیه به شهروندان برای مواجه نشدن با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 12 نفر از ابتدای امسال در اردبیل

غرق شدن 12 نفر از ابتدای امسال در اردبیل