مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-11اقتصادي

صدور مجوز بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی در فارس


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه تعداد کل واحدهایی که از این سازمان مجور دریافت کردند 945 واحد است، اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود باصری امروز با اشاره به اینکه واحدهای مذکور با سرمایه ای بالغ بر 7 هزار و 400 میلیارد ریال راه اندازی شده است، بیان کرد: این واحدها به طور مستقیم اشتغال زایی بیش از 650 نفر را به دنبال دارد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از صدور پروانه بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در این استان خبر داد و گفت: ظرفیت جذب ماده خام توسط این واحدها بیش از 408 هزار تن است.

 وی؛ این طرح ها شامل سردخانه و بسته بندی میوه، کنسانتره خوراک دام و آبزیان و بسته بندی سبزی ها و صیفی های تازه، عسل، حبوبات، برنج، خشکبار، خرما، انواع بذر، قارچ و تخم مرغ است.

باصری اضافه کرد: تهیه خرمای غنی شده، پسته پاک کنی، انواع ساندویچ، رب گوجه فرنگی، شوری و ترشی، اسانس و پنبه پاک کنی، ذرت خشک کنی، کنسرو سبزیجات و غیره از دیگر فعالیت های صنایع مذکور است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تعداد کل واحدهایی که از این سازمان مجوز دریافت کردند 945 واحد اعلام کرد و افزود : ظرفیت جذب ماده خام در این واحدها بیش از 5 میلیون و 500 هزار تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی در فارس

صدور مجوز بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی در فارس