مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-11سياسي

جزییاتی از مراسم تشییع پیکر شهید امنیت/اعلام انزجار شهروندان منطقه 17 ازاغتشاشات


مردم انقلابی و شهید پرور منطقه 17 تهران در پی اغتشاشات شنبه گذشته، با تجمع در میدان ابوذر، انزجار خود از ناآرامی های اخیر را نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ،در پی اقدامات ساختارشکنانه مزدوران و اغتشاشگران در منطقه 17 و شهادت یکی از بسیجیان، شب گذشته مردم شهیدپرور و انقلابی این منطقه در میدان ابوذر به پا خاستند و  انزجار خود را نسبت به حادثه دلخراش شنبه شب این منطقه نشان دادند.

در این تجمع انقلابی و خودجوش مردم دیار شهید و شهادت تهران، از هر قشر و گروهی شرکت کرده بودند تا عهد و بیعت خود با انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین را بار دیگر به رخ دشمنان این خاک سرخ که با خون هزاران شهید رنگین و حفظ شده، نشان دهند.

در این مراسم علاوه بر سیل گسترده و چندهزار نفری مردم، رضا شنگی شهردار منطقه 17، جمعی از معاونین و مدیران شهری، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، علمای منطقه و شعارهایی مثل مرگ بر منافق ، مرگ بر صهیونیست ، دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست سر دادند که مردم حاضر در این تجمع در پاسخ به این شعارها، شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر سر دادند.

بعد از ورود پیکر مطهر شهید به آستان مقدس امامزاده حسن(ع) فرزندان و خانواده شهید با قرار گرفتن در کنار پیکر عزیزشان با او وداع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از مراسم تشییع پیکر شهید امنیت/اعلام انزجار شهروندان منطقه 17 ازاغتشاشات

جزییاتی از مراسم تشییع پیکر شهید امنیت/اعلام انزجار شهروندان منطقه 17 ازاغتشاشات