مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-10سياسي

تفاوت های تحولات 88 با 1401 از نگاه بادامچیان


اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر معنای دقیق حزب مدنظر باشد مشخصا باز هم در ایران تعداد قابل توجهی حزب وجود دارد البته برخی تعدادشان محدود است و در یک فولکس واگن جا می گیرند اما برخی نیز گسترده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبر سراسری، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، درباره کارکرد کنونی احزاب و نیز ابعاد تحولات کنونی به گفتگو پرداخته که بخش اول آن را در ادامه می خوانید.

در آغاز بطور کلی برداشت شما از تحزب در ایران چیست؟ آیا ما با تحزب حرفه ای در مواجه هستیم؟ اصل تحزب یک امر عقلایی و انسانی است با این مفهوم که یک مجموعه انسانی دور هم با برنامه های معین جمع می شوند و با نگرشی مشخص با یکدیگر در جهت اهداف خود و رسیدن به مقصد تلاش می کنند.

با این تعریف حزب یک امری است که در جوامع بشری از زمانیکه مدنیت پیدا کرد حضور داشته است.

در گذشته گروه هایی مانند گروه داریوش، امات ها و.

بصورت تشکیلات های گوناگونی بوده اند، اما در طول زمان ها تفاوت پیدا کردند، گاهی شکل احزاب گذشته مانند اخوان الصفا و یا اسماعیلیه را داشتند گاهی نیز فراتر از آن ها بوده اند و در قرآن هم 22 بار کلمه حزب آمده است و یک سوره به نام احزاب داریم در دسته بندی ها نیز حزب الله تحزب اسلامی است دیگری نیز حزب الشیطان است و احزاب دیگر نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت های تحولات 88 با 1401 از نگاه بادامچیان

تفاوت های تحولات 88 با 1401 از نگاه بادامچیان