مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:422022-10-10بين الملل

رسوایی بزرگ برای 5 رسانه ضد انقلاب/ 17 هزار دروغ فقط در 25 روز!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، - رسوایی بزرگ برای 5 رسانه ضد انقلاب/ 17 هزار دروغ فقط در 25 روز! عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو و صفحات مجازی آن ها نشان می دهد این رسانه ها در 25 روز گذشته 17312 دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، منو تو وابسته به جریان بهاییت و صفحات مجازی آن ها نشان می دهد این رسانه ها در 25 روز گذشته (23 شهریور تا 16 مهر) مجموعا 17312 دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده اند.

در این پیمایش صرفا وب سایت، کانال تلگرام، صفحات توییتر و اینستاگرام رسمی این 5 رسانه بررسی شده و شبکه های تلویزیونی آن ها مورد بررسی قرار نگرفته است.

در این بررسی به نسبت حجم اخبار و تولیدات، بی بی سی بیشترین میزان اخبار خلاف واقع را داشته است و ایران اینترنشنال و رادیو فردا در رده های بعدی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی بزرگ برای 5 رسانه ضد انقلاب/ 17 هزار دروغ فقط در 25 روز!

رسوایی بزرگ برای 5 رسانه ضد انقلاب/ 17 هزار دروغ فقط در 25 روز!