مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-10فناوري

رویداد «تانا» با حضور 90 شرکت دانش بنیان در بجنورد آغاز شد


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رویداد ملی 2 روزه تانا (توانمندسازی اکوسیستم نوآوری استان) از امروز دوشنبه با حضور 90 شرکت دانش بنیان به میزبانی بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا قربانی، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: برگزاری رویداد بزرگ تانا (توانمندسازی اکوسیستم نوآوری استان) از امروز 18 مهرماه در محورهای تجهیزات و ماشین آلات بخش کشاورزی، تجهیزات حوزه آبزیان، کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت نهادهای دامی، صنایع غذایی، خوراک دام و کود آلی در بجنورد آغاز شد.

وی گفت: همه واحدهای فناور و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه های تولیدی و سایر افراد در این رویداد شرکت کرده اند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد مشکلات و مسائل در حوزه های مختلف را شناسایی و راه حل پیشنهادی خود را ارایه می دهند و با راه حل مناسب از آن ها حمایت خواهد شد.

وی اضافه کرد: 46 نیاز فناورانه در بخش های مختلف کشاورزی استان و وزارتخانه مربوطه به همراه یک نیاز در حوزه آب شناسایی شده است و در رویداد تانا بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «تانا» با حضور 90 شرکت دانش بنیان در بجنورد آغاز شد

رویداد «تانا» با حضور 90 شرکت دانش بنیان در بجنورد آغاز شد