مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-10اجتماعي

تاکید بر توسعه همکاری بین شهرداری های تهران و ایروان


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ایروان در جریان برخی از ظرفیت ها و توانمندی های مطالعاتی و اجرایی شهرداری تهران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ایروان در جریان برخی از ظرفیت ها و توانمندی های مطالعاتی و اجرایی شهرداری تهران قرار گرفت.

هایک سارگسیان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ایروان طی سخنانی با اشاره به مشاهدات خود از شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران، از بزرگراه ها، تونل ها و تقاطعات غیرهمسطح پایتخت کشورمان به عنوان زیرساخت هایی اجرا شده با فناوری های نوین عمرانی یاد و اضافه کرد: بدون شک هر یک از این سازه ها که البته با راهکارها و روش های مختلفی به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده اند، نتیجه سال ها بررسی، مطالعه و عملیات عمرانی هستند.

  وی با قدردانی از فرصت فراهم شده به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات و درس آموخته های عمرانی میان شهرداری های تهران و ایروان، ابراز امیدواری کرد این نشست سرآغاز توسعه همکاری های بیشتر در این زمینه باشد.

محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران نیز طی سخنانی ضمن معرفی این سازمان به عنوان مغز متفکر حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به تشریح چگونگی مطالعه و طراحی کلان پروژه های عمرانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه همکاری بین شهرداری های تهران و ایروان

تاکید بر توسعه همکاری بین شهرداری های تهران و ایروان