مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-10سياسي

کافه ایران به درخواست مالک تخریب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته خبری مبنی بر تخریب کافه ایران به عنوان یکی از عمارت های کهن و ارزشمندی که در جداره شمالی خیابان انقلاب در منطقه 6 تهران واقع شده بود، - تخریب کافه ایران در خیابان انقلاب بر اساس درخواست مالک و دستور دادستان و نظر کارشناسی آن ها به دلیل نداشتن هیچ گونه سطح ایمنی و استاندارد برای احیاء دوباره این ساختمان قدیمی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته خبری مبنی بر تخریب کافه ایران به عنوان یکی از عمارت های کهن و ارزشمندی که در جداره شمالی خیابان انقلاب در منطقه 6 تهران واقع شده بود، منتشر شد.

در همین ارتباط روابط عمومی شهرداری منطقه 6 اعلام کرد که تخریب ملک موصوف در راستای اجرای دستور مقام قضایی و برای حفظ جان شهروندان صورت گرفته است.

روابط عمومی منطقه 6 در این زمینه تأکید کرد: نگهداری و حفظ میراث ارزشمند در شهر از اولویت های مدیریت شهری منطقه است؛ اما در این میان بنابر وظیفه مقرر در قوانین مورد عمل شهرداری از جمله بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها، رفع خطر از ساختمان های پرخطر به منظور ایمنی جان شهروندان نیز به عهده شهرداری است.

ملک معروف کافه ایران واقع در خیابان انقلاب با دستور دادستان و با توجه به اینکه ملک های دارای آثار باستانی و تاریخی باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه ایران به درخواست مالک تخریب شد

کافه ایران به درخواست مالک تخریب شد