مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-10سياسي

مردم آگاه ایران اسلامی چون سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمن می ایستند


دشمنان غدار در هر دوره ای و به بهانه ای آرامش و امنیت کشورمان را هدف گرفته و همچنان که رهبر بصیرمان فرمودند مردم آگاه ایران اسلامی چون سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمن می ایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مجمع نمایندگان استان مازندران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر اعلام کرد؛ انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده ای بی نظیر در تاریخ معاصر برهم زننده ی مهم ترین نقشه ی شیاطین یعنی به سقوط کشاندن انسان و مکارم ایمانی و اخلاقی، به شمار می رود.

معمار کبیر انقلاب اسلامی با برافراشتن پرچم توحید، استقلال و آزادی منادی همه ی ارزش ها و آرمان های بلند انبیا و ائمه ی طاهرین و اولیای الهی بود و خلف صالح و برترین شاگرد مکتبش، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز در تداوم این راه جهانی را موجب شد.

ایران اسلامی با همه ی دشواری ها،کاستی ها، تحریم ها،جنگی تحمیلی و توطئه های همه جانبه، به واسطه ملتی نستوه، مقاوم و صبور و رهبری خردمند و مدبر، در حال فتح قله های علم و معرفت، یکی پس از دیگری است و این موفقیت چشم گیر و مداوم و گسترده، خشم شیاطین را برانگیخت.

دشمنان غدار در هر دوره ای و به بهانه ای آرامش و امنیت کشورمان را هدف گرفته و همچنان که رهبر بصیرمان فرمودند مردم آگاه ایران اسلامی چون سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمن می ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آگاه ایران اسلامی چون سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمن می ایستند

مردم آگاه ایران اسلامی چون سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمن می ایستند