مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 20:072022-10-09بين الملل

شکارهای تازه پدافند روسیه، ساقط کردن «بیرقدار» و «سوخو »


سخنگوی وزارت دفاع روسیه از دستاورد تازه یگان پدافند هوایی روسیه در از بین بردن پهپادها، جنگنده ها و راکت اندازهای ارتش اوکراین در مناطق نبرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت دفاع ، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه در نشست خبری اظهار داشت که پدافند هوایی روسیه موفق شد 6 فروند پهپاد اوکراین از جمله از نوع بیرقدار تی بی -2 را در مناطق عملیاتی سرنگون کند.

 به گفته وی، همچنین چهار راکت انداز هایمارس ساخت آمریکا و پنج راکت انداز اوراگان و اولخا را نیز در مناطق درگیری با ارتش اوکراین منهدم شدند.

کوناشنکوف افزود که هواپیماهای جنگی، یگان های موشکی و توپخانه روسیه در روز گذشته در عملیات ویژه خود در اوکراین بیش از 200 هدف نظامی را هدف قرار دادند.

کوناشنکوف گفت که جنگنده های نیروی هوایی روسیه  یک فروند بمب افکن سوخو-24 و یک فروند بالگرد رزمی میل-24 نیروی هوایی اوکراین را در مناطق نیکولایف و خرسون سرنگون کردند.

   سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در مجموع، نیروهای مسلح روسیه 317 هواپیمای جنگی ، 159 بالگرد، 2182 هواپیمای بدون سرنشین، 379 سامانه موشکی زمین به هوا، 5570 دستگاه تانک و سایر خودروهای زرهی رزمی، 866 موشک انداز و 3460 قبضه توپخانه  اوکراین را از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین منهدم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارهای تازه پدافند روسیه، ساقط کردن «بیرقدار» و «سوخو »

شکارهای تازه پدافند روسیه، ساقط کردن «بیرقدار» و «سوخو »