مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 19:122022-10-09سياسي

قول استاندار سمنان برای رفع مشکل مرتبط با منابع طبیعی در فولادمحله


مسأله تأمین زمین و مشکل مرتبط با منابع طبیعی در روستای فولادمحله مهدی شهر با پیگیری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در چهل و دومین برنامه میز خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم روستای فولادمحله در شهرستان مهدی شهر که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی شهر و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان انجام شد، اظهار کرد: امنیت، سلامت و دستاوردهای فراوان امروز کشور به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.

وی اضافه کرد: یکی از بالاترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت حاکم بر کشور است که این مهم به برکت خون شهدای والامقام و ایستادگی اقشار مختلف مردم حاصل شد.

استاندار سمنان ادامه داد: مسأله تأمین زمین و مشکل مرتبط با منابع طبیعی در روستای فولادمحله، با پیگیری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برطرف خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدی شهر جزو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان سمنان محسوب می شود و این مهم با جدیت در استان سمنان در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول استاندار سمنان برای رفع مشکل مرتبط با منابع طبیعی در فولادمحله

قول استاندار سمنان برای رفع مشکل مرتبط با منابع طبیعی در فولادمحله