مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-09بين الملل

شورای امنیت روسیه به ریاست پوتین تشکیل جلسه می دهد


دو روز بعد از انفجار مهیب و تخریب بخشی از پل کریمه، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت پوتین فردا جلسه برنامه ریزی شده شورای امنیت این کشور را ریاست خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق اعلام کرملین، دوشنبه (10 اکتبر) ریاست جلسه شورای امنیت این کشور را برعهده خواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، دو روز بعد از انفجار مهیب و تخریب بخشی از پل کریمه، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت فردا، رییس جمهور نشستی برنامه ریزی شده با اعضای دائم شورای امنیت خواهد داشت.

او اما اشاره ای نکرد به این که آیا پوتین در نشست عملیاتی با اعضای دائم شورای امنیت روسیه درباره وضعیت پل کریمه گفت وگو خواهد کرد یا خیر.

  رییس جمهور روسیه شنبه دستور جدیدی را صادر کرد و طی آن از سرویس امنیتی فدرال روسیه خواست تا امنیت مسیر حمل و نقل تنگه کرچ افزایش یابد.

او همچنین دستور تشکیل کمیته دولتی برای بررسی بحران پیش آمده برای پل کریمه را صادر کرد.

بعد از آن که بامداد شنبه بخشی از پل کریمه بر اثر انفجار یک کامیون تخریب شد، یک مقام ارشد اوکراینی گزارش های روسیه مبنی بر این که کی یف پشت این حمله بوده را تایید کرد و به شرط ناشناس ماندن به دلیل منع دولتی برای صحبت درباره این انفجار افزود سرویس اطلاعاتی اوکراین این انفجار را با استفاده از بمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت روسیه به ریاست پوتین تشکیل جلسه می دهد

شورای امنیت روسیه به ریاست پوتین تشکیل جلسه می دهد