مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-09سياسي

عضو مجمع تشخیص مصلحت: مسؤولان صدا و سیما مراقب نفوذی ها باشند


به طور مطلق نیز نمی توان گفت که دیگر چنین حملاتی برای صدا و سیما رخ نخواهد داد.

اما تمامی دست اندرکاران صدا و سیما باید بدانند که رسانه ملی یک مرکز بسیار مهم و حساس است و به صورت مسقیم با مردم ارتباط دارد - به طور مطلق نیز نمی توان گفت که دیگر چنین حملاتی برای صدا و سیما رخ نخواهد داد.

اما تمامی دست اندرکاران صدا و سیما باید بدانند که رسانه ملی یک مرکز بسیار مهم و حساس است و به صورت مسقیم با مردم ارتباط دارد دیده بان ایران نوشت: مجید انصاری ضمن توصیه به تمامی مسؤولان حاکمیتی برای مقابله با جریان نفوذ در صدا و سیما گفت: مسؤولان صدا و سیما باید متوجه باشند که دشمن با ابزارها و عوامل نفوذی خود همواره سعی در خرابکاری در کشور دارد.

قطع چند ثانیه ای بخش خبری ساعت 21 شبکه اول سیما و پخش تصاویری از یک گروه هکری موجب شد تا بسیاری از کسانی که شب گذشته پای گیرنده های تلویزیونی قرار داشتند، با شعارها و تصاویری مواجه شوند که موجب حیرت آنها شود.

شاید اگر مسؤولان صدا و سیما موضوع هک شدن تلویزیون در تاریخ هفتم بهمن سال گذشته و پخش شعارهای گروهک منافقین را جدی گرفته بودند و بخشی از بودجه کلان خود را معطوف به بالا بردن ایمنی این نهاد مهم حاکمیتی می کردند، دیگر این امکان وجود نداشت که برای چند ثانیه آنتن زنده تلویزیون در اختیار یک گروه هکری قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص مصلحت: مسؤولان صدا و سیما مراقب نفوذی ها باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت: مسؤولان صدا و سیما مراقب نفوذی ها باشند