مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-09بين الملل

کمبود بنزین در فرانسه به دلیل اعتصاب در 2 پالایشگاه بزرگ این کشور


به علت اعتصاب در دو پالایشگاه بزرگ این کشور، بیش از یک پنجم جایگاه های بنزین فرانسه در روز شنبه با مشکل عرضه دست و پنجه نرم می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، وزارت انرژی فرانسه اعلام کرد، بیش از یک پنجم جایگا ه های بنزین فرانسه در روز شنبه با مشکل عرضه دست و پنجه نرم می کردند.

اعتصاب در پالایشگاه های تحت کنترل توتال انرژیز و اکسون موبیل همچنان به اعصاب رانندگان فشار وارد می کند.

اگنس پانیر روناچر، وزیر انرژی فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: دولت همه تلاش خود را می کند تا هر چه سریع تر وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

این وزارت خانه اعلام کرد: 20.

7 درصد جایگاه های بنزین در روز شنبه حداقل برای عرضه یک محصول با مشکل مواجه شده است که این رقم برای قبل از آن 19 درصد بود.

وزیر انرژی فرانسه در اظهاراتی در مورد اعتصاب کارگران و کارفرمایان با تکرار سخنان امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در روز جمعه، افزود: باید هر چه سریع تر راه حلی برای این درگیری پیدا شود.

اعتصاب اعضای اتحادیه کارگری CGT در توتال انرژیز - بیشتر بر سر موضوع پرداخت حقوق - در عملکرد دو پالایشگاه و دو تأسیسات ذخیره سازی اختلال ایجاد کرده است، در حالی که دو پالایشگاه اکسون موبیل از 20 سپتامبر با مشکلات مشابهی مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بنزین در فرانسه به دلیل اعتصاب در 2 پالایشگاه بزرگ این کشور

کمبود بنزین در فرانسه به دلیل اعتصاب در 2 پالایشگاه بزرگ این کشور