مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-09سياسي

دشمن در صدد ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است


حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن و اهل سنت دارای اختلاف است و این اختلاف به دلایل متعدد در موارد مشابه پیش می آید، گفت: به دلیل اینکه امکان ثبت و ضبط دقیق حوادث و وقایع، میلادها و شهادت ها نبوده است در جاهای مختلفی شاهد این اختلاف روایات و اختلاف زمان ولادت ها و شهادت ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی به ایده نامگذاری هفته ای به نام《وحدت》اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری پیش از انقلاب اسلامی در ایرانشهر سیستان و بلوچستان در تبعید بودند.

در آنجا دستگاه ها نمی خواستند بگذارند تلاشی از سوی ایشان انجام بگیرد، خواستند کاری کنند که نشانه ای از وحدت شیعه و سنی در این شهر نشان بدهند لذا مسئله هفته وحدت، ولادت نبی اکرم(ص) در 12 ربیع الاول به روایت اهل سنت و در 17 ربیع الاول به روایت شیعه آن روز به ذهن رهبر انقلاب رسید و در ایرانشهر به آن عمل کرد.

از دوازدهم تا هفدهم را جشن گرفتند و هفته وحدت معرفی کردند.

امروز الحمدالله می بینیم که برکات زیادی از این اتفاق نصیب ما شده است.

وی افزود: منظور از وحدت این نیست که همه ما مثل هم فکر کنیم، همه با یک باور و اعتقاد باشیم، ما مشترکات زیادی داریم، طبیعتا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است

دشمن در صدد ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است