مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-09بين الملل

مأمن اختلاسگران، نگران مردم ایران شده است!


کانادا، مأمن اختلاسگران و مبدع قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران و سرزمین گورهای دسته جمعی کودکان بومی، این روزها نگران مردم ایران شده و همسو با آمریکا به ابزار تحریم متوسل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کانادا پلیس امنیت اخلاقی ایران را در فهرست تحریم ها قرار داد ، نخست وزیر کانادا محدودیت هایی برای معاملات مالی با گروه های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال کرد و .

سر تیتر خبرهایی است که این روزها منتشر شده است.

  در پی اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ مهسا امینی شاهد رویکردهای مداخله جویانه تعدادی از کشورها از جمله آمریکا، (اینجا بخوانید)   11 مهر ماه ملانی جولی وزیر امور خارجه کاناداستاد کل نیروهای مسلح ایران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسماعیل قاآنی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و چند تن دیگر از جمله افرادی بودند که در این فهرست قرار گرفتند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که وزارت خزانه داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را به خشونت علیه زنان متهم کرد و آن را در فهرست تحریم ها قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمن اختلاسگران، نگران مردم ایران شده است!

مأمن اختلاسگران، نگران مردم ایران شده است!