مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-09ورزشي

قطعی شدن قرارداد 3 کشتی گیر ملی پوش/ادامه تیم داری باحمایت از سرمایه گذاران


مالک تیم کشتی انبوه سازان هوتن با بیان اینکه فدراسیون کشتی در تصمیمی اعلام کرد هر تیم می تواند تنها با سه کشتی گیر ملی پوش حاضر در مسابقات جهانی بلگراد قرارداد ببندد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، داداشی مالک تیم کشتی آزاد انبوه سازان هوتن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علاقه مردم مازندران به کشتی باعث شد تا در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد کشور تیم داری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم در لیگ برتر نماینده ی شایسته ای برای ورزش مازندران باشیم، افزود: هدف ما از سرمایه گذاری در کشتی، حمایت از کشتی گیران بومی و همچنین کمک به استعدادیابی در مازندران است.

مالک تیم کشتی انبوه سازان هوتن با بیان اینکه امیدواریم عملکرد فدراسیون در قبال تیم ها، یکسان و عادلانه باشد، تصریح کرد: اگر از سرمایه گذاران حمایت شود و دلسرد نشویم، در فصل آینده نیز تیم داری خواهیم کرد.

داداشی اظهار کرد: بعد از انتخاب کادرفنی، بر اساس نیاز آنها اقدام به جذب کشتی گیر کردیم و در نهایت کنار کشتی گیران جوان و آینده دار با چند کشتی گیر مطرح و عنوان دار نیز قرارداد بستیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی در تصمیمی اعلام کرد هر تیم می تواند تنها با سه کشتی گیر ملی پوش حاضر در مسابقات جهانی بلگراد قرارداد ببندد، افزود: بر همین اساس و با تصمیم کادرفنی با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن قرارداد 3 کشتی گیر ملی پوش/ادامه تیم داری باحمایت از سرمایه گذاران

قطعی شدن قرارداد 3 کشتی گیر ملی پوش/ادامه تیم داری باحمایت از سرمایه گذاران