مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-09اقتصادي

میان آب، هفت تپه دیگر / زمین های مرغوبی که ارزان فروخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، خصوصی سازی های غلط یک از میراث هایی است که دولت روحانی از خودش به جای گذاشته و بی شک اگر قرار باشد در تاریخ از دهه 90 در ایران یاد شود، - یکی از خصوصی سازی های غلطی که در استان خوزستان اتفاق افتاد برای شرکت کشت و صنعت میان آب بود که شباهت بسیاری از نظر نحوه واگذاری و اعتراضات کارگری به هفت تپه معروف دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، خصوصی سازی های غلط یک از میراث هایی است که دولت روحانی از خودش به جای گذاشته و بی شک اگر قرار باشد در تاریخ از دهه 90 در ایران یاد شود، یکی از مولفه های مهم آن خصوصی سازی های عجیب در دولت روحانی است؛ البته که جنبش های کارگری و دانشجویان انقلابی در کنار هم توانستند در شرکت هایی مانند هفت تپه، هپکو، دشت مغان و.

تا حدودی دست رانت خواران را از اموال مردم دور نگه دارند، اما حجم خصوصی سازی های غلط آنقدر بالاست که سال ها باید برای جبران آن تلاش کرد.

یکی از خصوصی سازی های غلطی که در استان خوزستان اتفاق افتاد برای شرکت کشت و صنعت میان آب بود که شباهت بسیاری از نظر نحوه واگذاری و اعتراضات کارگری به هفت تپه معروف دارد.

میان آب چگونه واگذار شد؟شرکت میان آب از سال 63 با تصرف و بعضاً خرید زمین های مرغوب زراعی در شهرستان شوش از مردمی که بر سر این زمین ها کشاورزی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میان آب، هفت تپه دیگر / زمین های مرغوبی که ارزان فروخته شد

میان آب، هفت تپه دیگر / زمین های مرغوبی که ارزان فروخته شد