مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 00:372022-10-08سياسي

بیانیه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان در خصوص وقایع اخیر+اسامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان با انتشار بیانه ای نسبت به حوادث اخیر واکنش نشان دادند که به این شرح است.

بسمه تعالی ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم  ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود رنج دوران برده ایم  حوادث ناگوار اخیر باعث ناراحتی مردم فهیم و شریف کشور عزیزمان شده و تمامی دلسوزان این سرزمین را برآن داشته تا با دعوت همگان به آرامش و با ایجاد وحدت و همدلی زمینه حل مشکلات را فراهم نمایند.

بر کسی پوشیده نیست که امنیت زیر ساخت هر فعالیتی در کشور است و هر اقدامی که سبب ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور شود سبب دور شدن از اهداف اصلاحی و آبادانی کشور خواهد شد.

شوربختانه در این روزها شاهد هستیم که به رغم تلاش های صورت گرفته برای شروع آموزش حضوری همگانی بعد از چند سال آموزش مجازی، تلاش هایی برای التهاب آفرینی و به تعطیلی کشاندن کلاس های دانشگاه ها در حال پیگیری است که تا کنون با هوشیاری و درایت اساتید معزز چنین هدفی محقق نشده و فعالیت های آموزشی دانشگاه ها در حال اجرا است.

بی شک این قبیل اقدامات باعث منحرف شدن دانشگاه ها از رسالت اصلی خود و به حاشیه رفتن نقش موثر دانشگاه ها در حل مشکلات جامعه که در فضای آرام علمی امکان پذیر است، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان در خصوص وقایع اخیر+اسامی

بیانیه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان در خصوص وقایع اخیر+اسامی