مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:472022-10-08سياسي

ایسنا: تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد


محله فلاح تهران، نارمک، پونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مترو شریف، لاله زار، خیابان انقلاب ، ناصر خسرو و .

از جمله محلاتی بودند که در آن تجمعات پراکنده و محدود شکل گرفت و در برخی مناطق از جمله محله نارمک برخی تجمع کنندگان نسبت به  تخریب اموال عمومی ازجمله حفاظ آهنی خطوط بی آر تی ، - تابلوهای راهنمایی و آتش زدن سطل های زباله اقدام کردند با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی فراخوان های صورت گرفته در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تجمعاتی در  محلات تهران از پیش از ظهر امروز (شنبه 16 مهر) نیروهای انتظامی و امنیتی به صورت گسترده در برخی خیابان های تهران خصوصا در اطراف مراکز دانشگاهی از جمله دانشگاه تهران و صنعتی شریف استقرار یافته و رفت وآمدهای صورت گرفته را تحت کنترل قرار دادند.

  این هفته دانشگاه شریف همچنان به صورت غیرحضوری به فعالیت ادامه می دهد و اساتید دانشگاه نیز تحصن امروز خود را به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده بیگانه ها لغو کرده بود.

    فراخوان امروز مربوط به ساعت 11 بود که از حوالی ساعت 11 و نیم و همزمان با از حالت معمول خارج شدن رفت وآمدها، حضور نیروهای امنیتی نیز پررنگ تر شد و سعی در پراکنده کردن تجمع کنندگان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا: تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد

ایسنا: تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد