مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:122022-10-08سياسي

ایران از برقراری صلح در مرز های ارمنستان و آذربایجان حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم شافعی مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) با «آرسن آواکیان» سفیر ارمنستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

- مدیرکل بین الملل مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی تلاش هایی که در سطوح مختلف بین المللی در راستای برقراری صلح و آرامش در مرز های ارمنستان و آذربایجان به عمل می آید، حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم شافعی مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) با آرسن آواکیان سفیر ارمنستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

شافعی در ابتدای این دیدار با اشاره به مناسبات خوب و روبه رشد تهران- ایروان گفت: اشتراکات تاریخی، فرهنگی و همچنین توانمندی های فراوانی میان دو کشور وجود دارد که باید از آن به نفع دو ملت بهره برد.

وی در رابطه با اشاره به اینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به همسایگان خود مواضعی دوستانه بوده و همکاری جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان در تمامی زمینه ها امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: ما آرزوی صلح و آرامش برای ارمنستان و تمامی همسایگانمان داریم.

تمامیت ارضی کشور ها و حفظ مرز های بین المللی اصل خدشه ناپذیری برای ماست و موضوعی بوده که توسط مقامات ما در سطوح مختلف خصوصاً مقام معظم رهبری بار ها بیان شده و مورد تاکید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از برقراری صلح در مرز های ارمنستان و آذربایجان حمایت می کند

ایران از برقراری صلح در مرز های ارمنستان و آذربایجان حمایت می کند