مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08فرهنگي

سمنان در ارائه و ثبت طرح های قرآنی دارای رتبه سوم کشور است


مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مهلت ثبت و ارائه ایده ها و طرح های قرآنی را بیستم مهرماه اعلام کرد و گفت: سمنان در ثبت طرح های قرآنی در سامانه حمد تاکنون در رتبه سوم استان های کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهلت ثبت نام طرح ها و ایده های بدیع، خلاقانه و اثرگذار مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد را بیستم مهرماه اعلام کرد.

وی ادامه داد: سمنان بعد از استان های خراسان جنوبی و گلستان تاکنون در ثبت این طرح ها در سامانه حمد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت 14 طرح توسط هفت مؤسسه قرآنی استان سمنان در سامانه حمد خبر داد و افزود: مؤسسات قرآنی ندای آسمانی آصال، بوستان نورالحسین (ع) و معرفت علوی از شهرستان سمنان، امیدهای فردا و یاسین از شهرستان دامغان، مصباح المنیر از مهدی شهر و سحاب رحمت از میامی تاکنون طرح های خود را در سامانه حمد ثبت کرده اند.

نورمحمدی، تعداد مؤسسات قرآنی زیرپوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را 28 مؤسسه بیان کرد و گفت: 22 شعبه جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در ارائه و ثبت طرح های قرآنی دارای رتبه سوم کشور است

سمنان در ارائه و ثبت طرح های قرآنی دارای رتبه سوم کشور است