مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08اقتصادي

گازرسانی به 14530 واحد مسکونی طرح مسکن ملّی زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اهمیّت گازرسانی به طرح نهضت ملّی مسکن به عنوان برنامه های محوری این شرکت؛ گفت: با الویّت بندی های انجام شده گازرسانی به 14 هزار و 534 واحد مسکونی در حال اقدام و پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به پیگیری اجرای این طرح بسیار مهم توسط دولت سیزدهم در قالب قانون استان زنجان با اشاره به برنامه ها و تاکیدات شرکت ملّی گاز ایران در خدمت به مردم شریف تصریح کرد: تامین زیرساخت های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه ها، مورد توجّه جدّی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد.

وی اذعان داشت: برای گازرسانی به 43 پروژه با 14 هزار و 534 واحد مسکونی برآورد مصرفی معادل 59 هزار و 255 مترمکعب بر ساعت گاز طبیعی صورت گرفته است.

سلیمانی نژاد افزود: الویّت بندی تامین زیرساخت گازرسانی انجام و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در حال پیگیری و اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: همه پروژه های مربوط به مسکن ملّی که تا کنون در استان زنجان به بهره برداری رسیده است، از زیر ساخت گاز طبیعی برخوردار بوده و هیچ یک از این پروژه ها، فاقد زیر ساخت تامین گاز نیست.

  وی با اشاره به اینکه برای تحقّق اهداف دولت مردمی و تقویت جهش تولید مسکن، زیر ساخت گاز همه طرح های جدید و باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 14530 واحد مسکونی طرح مسکن ملّی زنجان

گازرسانی به 14530 واحد مسکونی طرح مسکن ملّی زنجان