مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-08بين الملل

نماینده پارلمان اروپا: به نام حقوق بشر، تحریم و مرگ ایرانی ها را می خواهید+فیلم


«میک والاس» نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا ضمن تاکید بر دورویی آمریکا و اتحادیه اروپا درباره حقوق بشر، اعمال تحریم های یکجانبه آنها علیه ایران را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نماینده عضو احزاب چپگرا در پارلمان اروپا طی جلسه این نهاد تقنینی اتحادیه اروپا، تحریم های کشورهای غربی به نام حقوق بشر علیه ایران و دیگر کشورها را محکوم کرد.

میک والاس نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا طی نشست در استراسبورگ مقر این نهاد قانونگذاری اتحادیه اروپا سخنرانی کرد و به دورویی ادعایی اتحادیه اروپا و آمریکا درباره حمایت آنها از حقوق بشر در ایران تاخت.

این نماینده عضو پارلمان اروپا خطاب به رییس جلسه پارلمان اروپا و دیگر قانونگذاران گفت: آقای رییس ! اگر طبقه سیاسی اتحادیه اروپا به حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران اهمیت می داد، برای اعمال تحریم های یکجانبه جدید فریاد نمی زدند .

وی ادامه داد: اگر ما به حفظ حقوق بشر به شیوه ای منسجم و اصولی اهمیت می دادیم، در تک تک جلسات (پارلمان اروپا) قتل بی امان مردان، زنان و کودکان فلسطینی توسط نیروهای اسراییلی را محکوم می کردیم .

میک والاس   میک والاس در این سخنرانی گفت: (اگر به حفظ حقوق بش اهمیت می دادیم) ما به ده ها هزار نفر از طبقه کارگر  و مردم عادی سوریه، لبنان، ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان اروپا: به نام حقوق بشر، تحریم و مرگ ایرانی ها را می خواهید+فیلم

نماینده پارلمان اروپا: به نام حقوق بشر، تحریم و مرگ ایرانی ها را می خواهید+فیلم