مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-08سياسي

نیروی انتظامی یکی از بازو های قدرتمند نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، در هفته گرامیداشت فراجا از ستواندوم کاظم غلامی مامور شجاع و ایثارگر دریابانی، که در راه دفاع از امنیت و منافع مردم در اغتشاشات اخیر نوشهر مجروح شده بود، دیدار و عیادت کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب هم یادآور شد: باید همه دستگاه های متولی در این امر آسیب های فرهنگی و اجتماعی را شناسایی و به رفع آن ها بپردازند.

*نیروی انتظامی با همدلی مردم قدرت هوشمند جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید همچنین سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد که در بخشی از این پیام آمده است هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های مخلصانه و کم نظیر نیروی مکتبی و انقلابی این نهاد ولایی با صبغه مردمی، که امنیت، آرامش و اعتماد را برای ملت عزیز وعظیم الشان ایران اسلامی به ارمغان آوردند، قدردانی کرد.

نیروی انتظامی تجلی عزت و صلابت نیرو های مومن، انقلابی و ولایت مدار است که با تقویت و حفظ روحیه معنوی و آمادگی همه جانبه با اراده ایمانی و توانمندی روز توانسته است مقتدر تر از گذشته در مقابل انواع تهدیدات نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی، به نماد اقتدار بین مردم و سیاه نمایی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی یکی از بازو های قدرتمند نظام است

نیروی انتظامی یکی از بازو های قدرتمند نظام است