مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-08اقتصادي

تقویت بارقه های امید به نجات یوز از انقراض با شناسایی 8 توله سالم


شکست پروژه رهایی یوز ایرانی از انقراض با باروری ایران در اسارت، موجی از نومیدی را موجب شده بود که حالا تا حد زیادی رنگ باخته و جایش را امید گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پروژه زادآوری یوز ایرانی در اسارات را می توان یکی از متناقض ترین اتفاقات رقم خورده در کشورمان در حوزه حیات وحش خواند؛ پروژه ای که به یکباره و بعد از سال ها صرف هزینه و وقت و در شرایطی که شکست خورده محسوب می شد، خبر موفقیت آمیز بودنش مخابره شد تا همگان دریابند که ایران ، ماده یوز اسیر در محوطه معین شده در توران، باردار شده و به زودی وضع حمل خواهد کرد.

انتشار این خبر موجی از خوشحالی به دنبال داشت که کمی بعد به آستانه انفجار رسید و همگان را ذوق زده کرد چراکه ایران به روش سزارین سه توله زایید که گفته می شد همه ماده هستند و می توانند نقش مهمی در نجات این گونه از انقراض ایفا کنند.

خبری به غایت خوشحال کننده که خیلی زود به یاس و نومیدی گره خورد.

از آن خوشحالی زاید الوصف تا خبر مرگ یکی از توله ها، تشخیص اشتباه جنسیت توله ها و بعد مرگ توله بعدی و انتقال آخرین توله به تهران برای نگهداری در مهمانسرای سازمان محیط زیست (!)، زمان بسیار کوتاهی نیاز بود.

بازه زمانی کوتاهی که سازمان محیط زیست صرف طراحی های تبلیغاتی پیرامون ماجرا کرد و ابتدا وعده داد که خبرنگاران و عکاسان را راهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بارقه های امید به نجات یوز از انقراض با شناسایی 8 توله سالم

تقویت بارقه های امید به نجات یوز از انقراض با شناسایی 8 توله سالم