مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 22:572022-10-07سياسي

آقا تهرانی: ایتا را 5 طلبه راه اندازی کردند، بهتر از واتساپ را باید بیاوریم


آقاتهرانی با بیان اینکه 2 هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی 5 میلیارد و 600 میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می دهد که آن ها برای فرهنگ خود پول خرج می کنند.

- آقاتهرانی با بیان اینکه 2 هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی 5 میلیارد و 600 میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می دهد که آن ها برای فرهنگ خود پول خرج می کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید فضای مجازی را مدیریت کنیم و این به معنای فیلتر کردن نیست، گفت: حرف ما نه فیلتر کردن است و نه تعطیلی شغل ها در فضای مجازی، حرف بر سر این است که این فضا جولانگاه اخبار دروغ دشمن نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرتضی آقاتهرانی در نشست بررسی مسائل فرهنگی کشور با بررسی چالش ها و فرصت های فرهنگی با فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همدان با بیان اینکه ما فتنه همیشه بوده، هست و خواهد بود اظهار کرد: بنا بر فرمایشات قرآن در فتنه راست و دروغ مشخص می شود، در فتنه است که انقلابی بودن یا نبودن، مسلمان بودن و نبودن مشخص می شود.

وی با بیان اینکه در فتنه بعضی رویش های انقلاب مشخص می شود و برخی هم در جریان این اتفاقات به انحراف می زنند، گفت: یادمان نرود دشمن از هر اتفاقی برای ایجاد فتنه و آشوب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا تهرانی: ایتا را 5 طلبه راه اندازی کردند، بهتر از واتساپ را باید بیاوریم

آقا تهرانی: ایتا را 5 طلبه راه اندازی کردند، بهتر از واتساپ را باید بیاوریم