مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-07اقتصادي

سریع ترین سیر قطار باری کشور در راه آهن شرق رکورد زد


با شکسته شدن رکورد سریعترین سیر قطار باری، برای اولین بار در راه آهن شرق یک قطار باری زیر 20 ساعت سیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی حکامی قاسمی امروز در بازدید طرح های توسعه ریلی راه آهن شرق در طبس اظهار داشت: در راستای برنامه های ابلاغی مدیریت عالی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اجرای تعهدات  حمل و نقلی ریلی فی مابین راه آهن کشور و کشورهای همجوار و افزایش استفاده از پتانسیل های موجود حمل ترانزیتی بارهای ریل پسند  قطار ترانزیت ساعت: 23:45 چهارشنبه 13 مهرماه وارد منطقه شرق شد و ساعت 18:15 پنجشنبه 14 مهرماه از این محور خارج شد.

وی افزود: مجموع سیر این قطار در منطقه شرق مدت 18ساعت و نیم می باشد که رکورد سریع ترین سیر قطار باری در این محور شکسته شد و برای اولین بار زیر 20 ساعت یک قطار باری در محور  سیر داده شد.

مدیرکل راه آهن شرق  همچنین گفت: در شش ماه اول سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

حکامی قاسمی با بیان اینکه در شش ماه گذشته از ابتدای سال جاری تا کنون195 هزار و 372  نفر توسط این اداره کل جابجا شده اند گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ( فروردین ماه 1400 تا شهریور ماه 1401) که 102 هزار و 884  نفر جابجا شده اند 90  درصد رشد دارد که نشان از استقبال مسافران و تلاش کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریع ترین سیر قطار باری کشور در راه آهن شرق رکورد زد

سریع ترین سیر قطار باری کشور در راه آهن شرق رکورد زد