مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-07سياسي

مشکلات آب شرب عشایر خراسان شمالی برطرف شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کمبود آب از مشکلات اصلی عشایر و روستاییان استان در سال های اخیر است که باید مسئولان نسبت به رفع آن اهتمام جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در دیدار جمعی از عشایر استان که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، اظهار کرد: خشک سالی از بحران هایی است که در سال های اخیر گریبان گیر بسیاری از مناطق کشور شده و بر بسیاری از بخش های کشاورزی، شرب و صنعت تأثیر گذاشته است.

وی گفت: کمبود آب از مشکلات اصلی عشایر و روستاییان استان در سال های اخیر است که باید مسئولان نسبت به رفع آن اهتمام جدی تری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه عشایر، نقش بسزایی در تولید مواد گوشتی و لبنی کشور دارند، افزود: لازم است مسئولان به این قشر توجه ویژه داشته باشند و از سوی دیگر امور عشایر به عنوان نهاد متولی می تواند در جهت توانمندسازی عشایر تلاش بیشتری کند.

وی یادآور شد: اگرچه دولت نیز تاکنون اقدامات خوبی برای مقابله با خشک سالی، تأمین آب شرب و تأمین نهاده های دامی انجام داده؛ اما همه کارشناسان و نخبگان در استان ها باید راهکارهای عملیاتی خود را برای مقابله با خشک سالی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب شرب عشایر خراسان شمالی برطرف شود

مشکلات آب شرب عشایر خراسان شمالی برطرف شود