مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-07بين الملل

سفیر دانمارک در تهران به وزارت خارجه احضار شد


در پی حمله امروز یک فرد مهاجم با سلاح سرد به سفارت ایران در کپنهاگ و تهدید سفیر ایران، سفیر دانمارک در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

- به گزاذش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی حمله امروز یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاک که با تهدید افسانه نادی پور سفیر ایران، مجروح شدن یکی از کارمندان محلی و صدمات به خودروهای سفارت همراه بود، سفیر دانمارک در تهران توسط مدیرکل اروپای غربی به وزیر امور خارجه کشورمان در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، در گفتگوی تلفنی با خانم نادی پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، وضعیت ناشی از ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به سفیر کشورمان را مورد بررسی قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ، اظهار داشت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی کند.

امیرعبداللهیان همچنین در پستی در اینستاگرام در این باره نوشت: در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر دانمارک در تهران به وزارت خارجه احضار شد

سفیر دانمارک در تهران به وزارت خارجه احضار شد