مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-07سياسي

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی


نتایج این آزمون ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

- معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی و شرکت کار و تأمین در روز جمعه 15 مهر ماه در 31 مرکز استان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: 46 هزار و 499 متقاضی در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام کردند که از این تعداد 58 درصد زن و 42 درصد مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه 15 مهر ماه در 36 حوزه امتحانی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و 100 حوزه فرعی در 31 مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: 13 هزار و 51 متقاضی در این آزمون شرکت کردند که 63 درصد آنها مرد و 37 درصد زن هستند و این آزمون عصر روز جمعه 15 مهر ماه در 32 حوزه امتحانی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و 45 حوزه فرعی در 31 مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی