مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-07سياسي

شکست تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس بیش از 5 بار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان زیراهی عصر امروز با گرامیداشت سالروز حماسه شهید نادر مهدوی و همرزمانش در 16 مهر سال 166 در مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به مقابله با آمریکا در خلیج فارس گفت: تفنگداران تروریست آمریکایی را در خلیج فارس بیش از پنج شکست داده ایم و اکنون با اقتدار تمام تحرکات شناور و ناوگان دشمنان در خلیج فارس رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان زیراهی عصر امروز با گرامیداشت سالروز حماسه شهید نادر مهدوی و همرزمانش در 16 مهر سال 166 در مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: پس از شکست عراق در دفاع مقدس کشور های حامی رژیم بعث در جبهه های زمینی دفاع مقدس به خلیج فارس هدایت شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن با حمایت بلوک غرب و شرق کشتی و شناور های ایرانی را مورد هدف قرار می دادند خاطر نشان کرد: پس از ناامن شدن خلیج فارس و به خطر افتادن منابع تولیدی، اقتصادی و تجاری ایران، نیروی دریایی سپاه عملیات مقابله به مثل را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به مقابله با آمریکا در خلیج فارس گفت: نیروی دریایی سپاه بار ها ابهت استکبار جهانی را در خلیج فارس شکسته که عملیات شهید نادر مهدوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس بیش از 5 بار

شکست تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس بیش از 5 بار