مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 20:272022-10-07اقتصادي

400 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان مرزی رازوجرگلان اجرا شد


معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال 400 کیلومتر فیبر نوری با اعتبار 800 میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی این شهرستان مرزی اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری راز و جرگلان، احمد وحیدی معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان خراسان شمالی با اشاره به ارتقای ضریب نفوذ اینترنت در برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: نیمه نخست امسال 400 کیلومتر فیبر نوری با اعتبار 800 میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی این شهرستان مرزی اجرا شد.

وی گفت: نصب تجهیزات جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای مرزی اسفروج، قوش تپه و جلفدره موجب شده است تا ضریب نفوذ اینترنت در برخی روستاها به 91 درصد برسد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان افزود: تا پیش از این میزان نفوذ اینترنت پرسرعت در این مناطق مرزی 65 درصد بود.

وی با اشاره به گازرسانی در 85 روستای این شهرستان بیان داشت: در سالجاری گازرسانی به پاسگاه مرزی کاریز، شهرک فرح دین و طرح الحاقی به روستای بک پولاد نیز انجام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این میان برخی از خانوارهای روستایی شهرستان علیرغم اتصال به شبکه گازرسانی از این نعمت برخودار نبودند که این مهم با همیاری و مساعدت نهادهای حمایتی چون کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان مرزی رازوجرگلان اجرا شد

400 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان مرزی رازوجرگلان اجرا شد