مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 19:222022-10-07اقتصادي

تجربیات موفق روستاها در چشم انداز توسعه روستایی بکارگیری شود


در چشم انداز توسعه روستایی از تجربیات موفق روستاها که قابل تعمیم در روستاهای با اقلیم و پتانسیل مشابه بوده بکارگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه در مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن گلستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور در روستای محمداباد از توابع شهرستان گرگان اظهار کرد: پیشرفت روستا محور در گلستان یکی از راهبردهای ما بوده و در یکسال گذشته تلاش کردیم توسعه روستاها را در دستور کار جدی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در این راستا نیاز به پیچیده کردن کارها و فعالیت ها نبوده و برای اینکه در زمان صرفه جویی کنیم می توانیم بعنوان یک راه میانبر از تجربیات موفق روستاها که می توان در روستاهای با اقلیم و پنانسیل مشابه استفاده کرد تعمیم دهیم.

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات بروکراسی اداری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه فعالیت ها بروکراسی اداری بوده و برای حل این مشکلات می توانیم از تعمیم الگوی موفق که نیاز کار مطالعاتی و صرف هزینه انچنانی نداشته باشد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: روستاهایی مانند عطا آباد آق قلا در حوزه صنعت مبلمان سازی، وامنان آزادشهر در حوزه صنعت تولید زعفران، محمد آباد گرگان در حوزه استفاده بهینه از اب بندان در راستای توسعه روستایی و غیره الگوها و تجربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات موفق روستاها در چشم انداز توسعه روستایی بکارگیری شود

تجربیات موفق روستاها در چشم انداز توسعه روستایی بکارگیری شود