مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-07سياسي

فرمانده انتظامی استان قزوین: فراجا با اقتدار برای برقراری امنیت جانفشانی می کند


فراجا در هر نقطه ای از ایران اسلامی آماده دفاع از ارزش های جامعه بوده و در رویارویی با اشرار تا نثار جان ارزشمند خود پیش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی در جریان دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار کرد: هفته فراجا از 13 مهر ماه با شعار پلیس خادم مردم، و مردم حامی پلیس آغاز شده که طی آن بالغ بر 40 برنامه در سطح استان برای نمایش اقتدار، توانمندی، روزآمدی پلیس، امیدآفرینی، اغنای افکار عمومی و جلب حمایت مردم در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در روز شمار هفته فراجا امروز به نام پلیس ولایت مدار، مجاهد فی سبیل الله، مقتدر و مهربان نامگذاری شده که صبح امروز کارکنان انتظامی و خانواده معظم شهدای فراجا با آرمان های مقدس شهدا تجدید پیمان کردند و اینک در محضر شما هستیم تا به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، با رهبر خود عهد ببندیم که همواره پاسدار و حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: امنیت و آرامش مهمترین مولفه پیشرفت و تعالی انسان است و کارکنان فراجا دیده بانان همیشه بیدار و خدمتگزار مردم هستند تا کوچکترین خللی بر سیطره امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان قزوین: فراجا با اقتدار برای برقراری امنیت جانفشانی می کند

فرمانده انتظامی استان قزوین: فراجا با اقتدار برای برقراری امنیت جانفشانی می کند