مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-07سياسي

طرح تفصیلی اقبالیه به زودی تکمیل و ابلاغ می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از موضوعات و مسائل شهر اقبالیه بحث طرح تفصیلی آن است که پس از بازدید میدانی استاندار و پیگیری های مختلف در چند هفته آینده تکمیل و ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در بین الصلاتین نماز جمعه شهر اقبالیه اظهار کرد: یکی از موضوعات و مسائل شهر اقبالیه بحث طرح تفصیلی آن است  که عدم ابلاغ نهایی آن منجر به ایجاد موضوعات، مسائل و مشکلات شده است.

وی افزود: با توجه به حضور شخص استاندار در هفته های گذشته در این شهر و صدور دستوراتی پس بازدید میدانی، جلسات و پیگیری توسط مسئولان و مدیران متولی امر در موضوع طرح تفصیلی آغاز شده است و در چند هفته آینده این طرح تکمیل و ابلاغ خواهد شد.

رجحانی گفت: از جمله مسائل و مشکلات شهر اقبالیه منطقه ای به نام اکبر آباد و زورآباد است که قسمتی از مشکلات این منطقه مربوط به موضوع طرح تفصیلی می باشد که در هفته های آینده مرتفع خواهد شد و قسمت دیگر مشکلات این منطقه مانند مسائل شهری و آسفالت و دیگر موارد نیازمند ابلاغ طرح تفصیلی می باشد که رفع این موارد سریعاً پس از ابلاغ طرح مذکور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه یکی دیگر از مسائلی که مردم را آزرده خاطر کرده بود بحث مشاغل مزاحم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی اقبالیه به زودی تکمیل و ابلاغ می شود

طرح تفصیلی اقبالیه به زودی تکمیل و ابلاغ می شود