مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-07سياسي

مسؤولان با مدیریت فضای مجازی، زمین بازی را از دشمن بگیرند


لازم است مسؤولان با مدیریت فضای مجازی، زمین بازی را از دشمن بگیرند تا خانواده ها و مردم از آسیب های مختلف اجتماعی و فرهنگی مصون بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی، این نهاد را شمشیر پر قدرت نظام برای ایجاد امنیت خواند و اظهار داشت: هدف اغتشاشات اخیر زیر سوال بردن اقتدار نیروی انتظامی و به تبع آن ایجاد ناامنی و در ادامه توقف حرکت فزاینده پیشرفت کشور بود که در نوک این پیکان نیروی انتظامی قرار داشت.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مشخص  شدن باطن پلید برخی افراد، افزود: اظهارات برخی افراد ناشی از احساسات بود و باطن آن ها را نشان داد و در این راستا موضوع دارای اهمیت لغزش خواص و افرادی است که در این نظام صاحب منصب بوده اند و لازم است چنین افرادی مواضع و صحبت هایشان را اصلاح کنند.

بنی جمالی در ادامه افزود: در همین اثنا پایگاه های گروهک های تجزیه طلب توسط سپاه پاسداران مقتدر موشک باران شد و علاوه بر استقرار امنیت در مرزهای شمال غرب به گروه های دیگر هم هشدار داده شد که اگر دست از پا خطا کنند عاقبت شان مواجه شدن با موشک ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با مدیریت فضای مجازی، زمین بازی را از دشمن بگیرند

مسؤولان با مدیریت فضای مجازی، زمین بازی را از دشمن بگیرند