مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-07اقتصادي

آمادگی شرکت های ایرانی برای صادرات لبنیات و محصولات کشاورزی به روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت، علیرضا پیمان پاک در حاشیه دومین روز همایش اقتصادی دریای خزر در مسکو، با نمایندگان بانکی، - رییس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تأمین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت، علیرضا پیمان پاک در حاشیه دومین روز همایش اقتصادی دریای خزر در مسکو، با نمایندگان بانکی، فروشگاه های زنجیره ای و فعالان اقتصادی کشور های حاشیه دریای خزر دیدار و گفتگو کرد.

در وی با یکی از مقامات بانکی روسیه بر توسعه همکاری های بانکی دو کشور، استفاده از ارز های محلی، تأمین منابع مالی اجرای پروژه ها و صدور ضمانت ها تأکید شد.

همچنین در دیدار پیمان پاک با نمایندگان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای روسیه در خصوص ساز و کار های تأمین اقلام مورد نیاز کشور روسیه به ویژه محصولات کشاورزی و لبنیات بحث و تبادل نظر شد و در پایان این دیدار رییس سازمان توسعه تجارت از این گروه برای سفر به کشورمان و بازدید از توانمندی های شرکت های ایرانی و عقد قرارداد های همکاری دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت های ایرانی برای صادرات لبنیات و محصولات کشاورزی به روسیه

آمادگی شرکت های ایرانی برای صادرات لبنیات و محصولات کشاورزی به روسیه