مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-07سياسي

دشمن به دنبال از بین بردن اصل نظام است


امام جمعه موقت ساری با هشدار اینکه انگیزه دشمن این است جلوی پیشرفت ها را بگیرد، گفت: دولت دارد جامعه را به ترازی می رساند اما دشمن از این پیشرفت ها ناراحت است باید همه نخبگان در همه عرصه ها هوشیار باشند و به بصیرت موردنظر رهبری برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت الاسلام محمد نصوری امروز در خطبه های نماز جمعه ساری، با اشاره به آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: امیدواریم فردی بسترساز باشیم که بهترین موضوع برای فرد منتظر، تقوای الهی است.

وی با اعلام اینکه برای تحقق اهداف عالی امام زمان(عج) باید سبقت بگیریم، افزود: دشمنان در سال فیلم های زیادی در ارتباط با آخرالزمان(عج) می سازند که در آن چهره،منجی را به صورت جنگ و خشونت برای کودکان معرفی می کنند؛ جالب اینکه با چهره های بتمن و مرد عنکبوتی جایگزین و فرهنگ سازی می کنند درحالی که ما در مقام سبقت باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن اصل نظام هستند، اضافه کرد: دشمنان از پیشرفت های ما ناراحت هستند و می خواهند در جامعه با ایجاد تحریم های مختلف را نشان می دهد و به همین دلیل از این موضوع عصبانی هستند و  ما هم به دشمنان اعلام می کنیم از قدرت نظام عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال از بین بردن اصل نظام است

دشمن به دنبال از بین بردن اصل نظام است