مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-07سياسي

یاوه گویی شبکه های معاند، روحیه خدمت گذاری فراجا را کاهش نداده است


یاوه گویی دشمنان خارجی، معاندین نظام و شبکه های معاند و ضد انقلاب هیچ گاه از روحیه جهادی و خدمت گذاری نیروی های فراجا را کاهش نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، یدالله طهماسبیان فرمانده انتظامی قرچک ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های همیشه و در هرکجا که لازم باشد حضور دارند.

وی گفت: در سطح شهرستان قرچک مردم عزیز و شریف حضور نیروی انتظامی را می بینند، حضور ناجا در سطح شهرستان باعث آرامش خاطر شهروندان است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک افزود: پلیس همیشه نوک پیکار با معاندین انقلاب است، در رسانه های ضد ایرانی همیشه در راستای تخریب چهره نیروی انتظامی است، ناجا مانند یک خدمتگزار تلاش کرده تا مردم در آسایش باشد، حرکت های رسانه های معاند در راستای تخریب فراجا با بصیرت و حمایت مردم شریف ایران اسلامی خنثی شده است.

طهماسبیان تاکید کرد: هر کجا که لازم باشد پلیس در هر شرایطی در کنار مردم است و برای آرامش مردم تلاش خواهد کرد و در همین مسیر جان خود را تقدیم نظام و انقلاب می کند.

وی بیان کرد: یاوه گویی دشمنان خارجی و شبکه های معاند و ضد انقلاب هیچ گاه از روحیه جهادی و خدمت گذاری نیروی های فراجا را  کاهش نداده است، حمایت های مردم عزیز و مقتدر ایران اسلامی باعث آرامش خاطر ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی شبکه های معاند، روحیه خدمت گذاری فراجا را کاهش نداده است

یاوه گویی شبکه های معاند، روحیه خدمت گذاری فراجا را کاهش نداده است