مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-07سياسي

بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات گیلانی نبودند


فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه آشوب های صورت گرفته در کشور به صورت گسترده برنامه ریزی شده بود، گفت:خیلی از دستگیرشدگان گیلانی نبودند و از اقصی نقاط کشور برای خرابکاری وارد استان شدند که با همکاری مرجع قضایی با آنها برخورد قاطعی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته و رتبه دوم در دستاوردهای الکترونیکی و در ابلاغ الکترونیک، کسب رتبه دوم سامانه راه دور، افزایش 83 درصدی کشف کالای قاچاق، کاهش چهار درصدی جان باخته در تصادفات بخشی دیگر از خدمات انجام شده توسط فرزندان ملت در نیروی انتظامی گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه در برخورد با اراذل و اوباش با حمایت مراجع قضایی برخوردهای قاطعی صورت گرفت افزود: یک میلیون و صد هزار تماس با میانگین روزانه 6 هزار تماس با پلیس گرفته شد که 70 درصد منجر به عملیات شده است.

مقام انتظامی گیلان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای پلیس در گیلان گفت: خدمات مشاوره ای نیز توسط همکاران صورت میگیرد که نزدیک به 70 درصد از بیش از 60 هزار پرونده با مشاوره پلیس به صلح می انجامد.

فرمانده انتظامی استان گیلان  با تقدیر از استاندار، نماینده ولی فقیه، سردار فرماندهی سپاه قدس گیلان در حمایت های بی نظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات گیلانی نبودند

بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات گیلانی نبودند