مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-07حوادث

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت


عباس جعفری مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در خوی اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده تا ساعت 6 صبح به مورخه 1401/7/15 تعداد یک هزار و 126 نفر بر اثر زلزله 5.

4ریشتری 2 روز گذشته در شهرستان خوی مصدوم و به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشتر مصدومان بر اثر فرار و هراس به وجود آمده دچار آسیب شده اند تصریح کرد: مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی اغلب آسیب جزیی دیده و به طور سرپایی درمان و مرخص شده اند و تعداد 86 نفر مصدوم بستری شدند.

جعفری یادآور شد: با توجه به زمین لرزه رخ داده در مناطق روستایی و شهری شهرستان خوی تعداد 469 واحد مسکونی بالای 80 درصد خسارت و تعداد992 واحد مسکونی بین 20 تا 50 درصد خسارت دیده اند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی این زمین لرزه 12 روستای بخش مرکزی خوی به طور مستقیم درگیر زلزله هستند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امداد در مناطق زلزله زده و ارایه خدمات به مصدومان عنوان کرد: 35 تیم هلال احمر به تعداد 120 نفر شامل واکنش سریع، جستجو نجاتو 12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 26 نفر تکنسین در مناطق زلزله زده حضور فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت