مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-07سياسي

سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» به دنبال رکوردشکنی در قم


سینمایش بزرگ فصل شیدایی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم به همت سازمان هنری رسانه ای اوج برای سومین شب متوالی در قم رکورد 6 هزار و 500 تماشاچی را ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سینمایش بزرگ فصل شیدایی اثری مشترک از سازمان هنری رسانه ای اوج و ستاد کنگره ملی شهدای استان قم است که به روایتی زیبا از خلقت تا ظهور می پردازد و در سومین شب اجرا در قم رکورد 6 هزار و 500 هزار تماشاچی را ثبت کرد.

قطار سینمایش فصل شیدایی در بیست ویکمین مرحله از اجرا به قم رسیده که این نمایش با توجه به سابقه خود در شهر های دیگر، این بار هم به دنبال جابه جایی رکورد در قم است.

این سینمایش بزرگ در قالب روایتی زنده، تاریخ انبیا و خلقت انسان، کشتی حضرت نوح(ع)، حضرت ابراهیم(ع) و آتشی که به گلستان تبدیل می شود، بعثت پیامبر(ص) و غدیرخم، مباهله، واقعه آتش زدن در خانه حضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت، واقعه کربلا، ورود امام رضا(ع) به نیشابور، ورود حضرت معصومه(س) به قم، واقعه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را به نمایش می گذارد و در نهایت واقعه ظهور پایان بخش این اثر هنری است.

فصل شیدایی با روایت و نویسندگی رسالت بوذری از 12 تا 26مهرماه از ساعت 19 در مجموعه نمایشگاهی رایگان اقدام کرده و با خانواده، دوستان خود به تماشای پرمخاطب ترین اثر نمایشی کشور بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» به دنبال رکوردشکنی در قم

سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» به دنبال رکوردشکنی در قم