مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-07حوادث

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت


مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی اغلب آسیب جزیی دیده و به طور سرپایی درمان و مرخص شده اند و تعداد 86 نفر مصدوم بستری شدند.

- عباس جعفری مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در خوی اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده تا ساعت 6 صبح به مورخه 1401/7/15 تعداد یک هزار و 126 نفر بر اثر زلزله 5.

4ریشتری 2 روز گذشته در شهرستان خوی مصدوم و به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشتر مصدومان بر اثر فرار و هراس به وجود آمده دچار آسیب شده اند تصریح کرد: مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی اغلب آسیب جزیی دیده و به طور سرپایی درمان و مرخص شده اند و تعداد 86 نفر مصدوم بستری شدند.

جعفری یادآور شد: با توجه به زمین لرزه رخ داده در مناطق روستایی و شهری شهرستان خوی تعداد 469 واحد مسکونی بالای 80 درصد خسارت و تعداد992 واحد مسکونی بین 20 تا 50 درصد خسارت دیده اند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی این زمین لرزه 12 روستای بخش مرکزی خوی به طور مستقیم درگیر زلزله هستند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امداد در مناطق زلزله زده و ارایه خدمات به مصدومان عنوان کرد: 35 تیم هلال احمر به تعداد 120 نفر شامل واکنش سریع، جستجو نجاتو 12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 26 نفر تکنسین در مناطق زلزله زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی/از توزیع اقلام مورد نیاز تا برآورد خسارت