مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-07سياسي

یا صاحب الزمان هایی که معجزه می کند! / نجات نوزادی بی پناه و شفای مادری جوان


همه می دانیم که آقایمان در غیبت به سرمی برند و از نظرها پنهانند اما این را هم به خوبی می دانیم که ایشان صاحب الزمانند و محدودیتی برای حضور ندارند، - گروه زندگی-نفیسه خانلری- علم ما به اخبار شما احاطه دارد و هیچ چیزی بر ما پوشیده نیست.

ما از یاری رساندن به شما کوتاهی نکرده و فراموشتان نمی کنیم و اگر چنین نبود، ناگواری ها بر شما نازل می شد و دشمنان شما را نابود می ساختند.

این ها بخشی از فرمایشات حضرت ولی عصر(عج) در نامه ای خطاب به خوبی می دانیم که ایشان صاحب الزمانند و محدودیتی برای حضور ندارند، پس هر آن که توسلی بی ریا ببینند، دست رد به سینه متوسلان شان نمی زنند و هرکجا که باشند، می آیند و همچون پدری مهربان دستان پرمهرشان را سایه سرمان می کنند.

این روزها که جشن امامت می گیریم و به وجود پربرکت مهدی موعودمان می بالیم، خوب است مروری هم داشته باشیم بر کرامات آقا صاحب الزمان(عج) که در همه حال بر احوال ما واقفند و لحظه ای تنهایمان نمی گذارند.

در اینجا می خواهیم دو روایت از همین جنس برایتان بازگو کنیم اما از آنجایی که راویان تاکید بر ذکر نشدن نام و تصویرشان داشته اند، از ذکر نام خانوادگی آن ها معذوریم.

این عکس تزیینی است روایت اول وقتی آغوش صاحب الزمان برای نوزادی بی پناه باز می شود روایت ما روایت نوزادی40 روزه است که اگر خدا نمی خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یا صاحب الزمان هایی که معجزه می کند! / نجات نوزادی بی پناه و شفای مادری جوان

یا صاحب الزمان هایی که معجزه می کند! / نجات نوزادی بی پناه و شفای مادری جوان