مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-07بين الملل

امیرعبداللهیان: حمله به مردم و پلیس در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند، پنجشنبه شب در تماسی تلفنی، - وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند، پنجشنبه شب در تماسی تلفنی، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، مذاکرات لغو تحریم ها، بحران اوکراین و حوادث اخیر در کشورمان و سو استفاده آشوبگران و اغتشاش گران و مداخلات خارجی در تحولات داخلی کشورمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص بحران اوکراین گفت: علیرغم کمک های نظامی برخی کشور ها به اوکراین، ما هیچ گونه تسلیحاتی به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین ارسال نکرده و نخواهیم کرد، چرا که معتقدیم راه حل این بحران سیاسی است و هرگونه حمایت تسلیحاتی از طرفین، فرصت صلح را به تأخیر می اندازد.

امیرعبداللهیان در مورد تحولات داخلی کشورمان نیز اظهار داشت: توجه به حقوق زنان در جمهوری اسلامی ایران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: حمله به مردم و پلیس در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست

امیرعبداللهیان: حمله به مردم و پلیس در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست