مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-07اقتصادي

سال زراعی جاری با الگوی کشت همراه شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به تعیین الگوی کشت در استان از کشاورزان انتظار می رود طبق برنامه ابلاغی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، کبری توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب برای تعیین الگوی کشت می تواند نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اقتصاد کشاورزی داشته باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: از کشاورزان منطقه درخواست می شود که قبل از هرگونه تصمیم گیری و برنامه ریزی برای انجام کشت محصولات کشاورزی در سال زراعی پیش رو، به مرکز جهاد کشاورزی، کارشناس پهنه و ناظر کشاورزی روستای خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کشاورزان با ثبت آمار و اطلاعات، مشورت فنی و علمی، برنامه ابلاغی سطح و میزان تولید انواع محصولات کشاورزی را دریافت و رعایت کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: این اقدامات باعث می شود که کشاورزان در زمان برداشت و تولید محصول خصوصاً محصولات پرخطر و دارای ریسک در بازار از جمله گوجه فرنگی، کدو، بادمجان، هندوانه و شمام با مشکل فروش و عرضه محصول تولیدی خود مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال زراعی جاری با الگوی کشت همراه شد

سال زراعی جاری با الگوی کشت همراه شد