مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-07ورزشي

استاندار مازندران:طرح ارتقای کشتی در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفت


استاندار مازندران در مراسم تجلیل از قهرمانان مازنی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2022 صربستان، گفت:ظرفیت های زیادی در کشتی مازندران هست و با حضور سرمایه گذاران ارتقای کشتی استان که سیاست جدی ماست باید به فرجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در مسابقات جهانی 2022 بلگراد صربستان با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علیپور رییس مجمع نمایندگان مازندران، کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان؛سلگی معاون استاندار، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا؛ دبیر رییس فدراسیون کشتی و برخی مدیران استانی برگزار شد.

‎ سیدمحمود حسینی پور در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2022 صربستان، اظهار کرد:  شهدای والامقام برای امنیت این مرز و بوم از جانشان گذشتند تا در عرصه ها و مسابقات بین المللی بتوانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم که جا دارد یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: یزدانی سردار ارزشی دفاع از میهن است که در کنار سایر قهرمانان در عرصه مسابقات بین المللی، پرچم جمهوری اسلامی را بالا بردند و راه اصیل شهدا را دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران:طرح ارتقای کشتی در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفت

استاندار مازندران:طرح ارتقای کشتی در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفت